duminică, 14 februarie 2010

Valentine`s Day-The start of the biggest Tragedy

14 Februarie. Ziua în care fetele sunt răsfăţate si primesc dulciuri si flori, ce sa mai pentru multe fete aceasta zi este un miracol. Ei bine pentru mine este doar o zi,chiar obişnuită. Mă trezesc,stau puţin cu gîndul la iubitul meu care este de gardă la urgenţă,fiind chirurg neurolog este chemat chiar si în timpul nopţii,mă ridic si alerg de nu mai simt pămîntul sub picioare spre cutia poştală sa iau ziarul The times.Si ca in fiecare 14 februarie,Alex îmi lasă o scrisoare ca sa fim si noi putin in spiritul acestei chestii si cred ca se poate numi de dragoste dar in fine. După care alerg cat pot de repede spre bucătărie unde mă aştepta painea prajita si untul de arahide.
Totul a fost minunat in acea dimineata,pana cand am deschis acel plic.Dintr-odata am simţit cum mă sufoc si cum încet încet nu mai vad nimic in fata ochilor. Nu ştiu ce s-a întîmplat pînă cînd....


Va continua....

2 comentarii: