duminică, 9 august 2009

Carnetelul Calatoriilor - Ultimul Capitol


Salut! O sa va spun cate ceva despre Italia si Austria. Pai in Italia am fost la Milano si Venetia, dintre cele doua mi-a placut cel mai mult Venetia, nu stiu de ce dar parca avea un aer aparte...Intradevar si Milano este superb cu toate catedralele acelea imense si blocurile in stil vechi dar parca Venetia are ceva in plus...poate o fii apa, sau gondolele...Oricum am ramas cu niste amintiri placute de pe aici.

Austria este si ea foarte frumoasa si acolo unde m-am cazat era centrul de afaceri al Vienei (am specificat ca am fost in Viena?) Acolo , iti dai seama ca erau doar blocuri de peste 50 de etaje, nu? ma rog, totul era la scara mare prin cartierul ala,iar in centru intrai intr-un loc cu blocuri in stil vechi si bine ingrijite, ca si in alte tari , Viena avea si ea o banda speciala pentru biciclisti! Deci si de acolo am ramas cu o impresie buna, care imi va ramane o perioada lunga in minte..Toata aceasta excursie a fost de neuitat si sper ca si voi sa mergeti pe acolo, macar in o zi si tot ve-ti ramane cu amintiri frumoase!

P.S: Daca tot am terminat cu asta..o sa incep o alta postare. Fiti pe faza!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu